V javnih socialno varstvenih organizacijah, zasebnih in nevladnih organizacijah so številni problemi s financiranjem dejavnosti, izvajanjem dejavnosti, težavami z izvajanjem zakonodaje, kar dolgoročno vpliva na medosebne odnose med sodelavci, med sodelavci in vodstvom ter ustanovitelji. Zaradi slabih odnosov problem postane tudi delo z uporabniki, odnosi z mediji, odnosi s financerji, kar dolgoročno vpliva na ugled organizacije ter zadovoljstvo zaposlenih.

 

Izvajamo t.i. svetovalne delavnice z interaktivno udeležbo kolektiva, kjer se skuša identificirati glavne problemske sklope in odpraviti vzroke težav v komunikaciji.

 

V socialnem varstvu praktično ni kolektiva, ki ne bi poznal neprijetnega delovanja malih  "interesnih skupin", ki lahko motijo celoto, motijo učinkovitost in postanejo še posebej glasne v času menjave direktorjev, strokovnih vodij, selitvah ali ob investicijah.

 

Primerov je preveč. Delavnica je problemska, vsebuje znane metode iz organizacijskih ved t.i. koučinga ter NLP prakse in je prilagojena problemu, obsegu udežencev ter času, ki je ena voljo.

 

Rezultati so lahko zanimivi. Zelo slab rezultat pa je za učinkovitega direktorja boljši kot stopicanje na mestu in strahu pred spremembami. Ne bo vam žal.